K internetu pridá Slovanet pomoc s počítačom či mobilom - verným zákazníkom aj bezplatne
Telekomunikačný operátor Slovanet pripravil pre nových aj existujúcich zákazníkov výnimočnú doplnkovú službu v rámci zákazníckej starostlivosti. Pri najčastejších problémoch s počítačom alebo mobilnými zariadeniami môžu „zavolať priateľa na telefóne“ a využiť rady a pomoc profesionálnej asistenčnej služby. Prináša ju v spolupráci so spoločnosťou Hurican Slovakia a existujúcim zákazníkom, ktorí si predlžujú zmluvu na vybrané programy, ju Slovanet poskytne dokonca zadarmo.
Všetci sme neraz zostali bezradní pri používaní počítača alebo smartfónu, ktorý ako naschvál začal robiť problémy v tej najnevhodnejšej chvíli. S cieľom pomôcť zákazníkom v takýchto situáciách pripravil Slovanet novú unikátnu doplnkovú službu Hurican online asistent. Služba bude pomáhať zákazníkom pri nejasnostiach a najčastejších problémoch s počítačom či mobilnými zariadeniami a ich softvérom.
Hurican online asistent je profesionálne diaľkové asistenčné poradenstvo, konzultácia a starostlivosť o zariadenia ako sú PC, notebook, tablet alebo smartfón. Školení a skúsení technici jej používateľom pomôžu pri otázkach a problémoch spojených s inštaláciou softvéru a aplikácií, optimalizáciou zariadení, odvírením, pripájaním externých zariadení ako napr. tlačiarne či skenera, diagnostikou zariadení, nastavením e-mailov a podobne. Telefonickú formu asistencie môžu pritom využiť neobmedzene a online asistenciu (diaľkovým pripojením na počítač) dvakrát ročne. Službu poskytuje Slovanet v spolupráci s osvedčenou partnerskou spoločnosťou Hurican Slovakia a dostupná je každý pracovný deň v čase 8-18 hod.
Doplnkovú službu Hurican online asistent na požiadanie Slovanet pribalí k akémukoľvek internetovému pripojeniu. Existujúci zákazníci, ktorí si predlžujú zmluvu na programy Rýchlejší internet Štandard alebo Maxi, dostanú službu Hurican online asistent zadarmo ako bonus od Slovanetu. Poplatok za možnosť využívania tejto služby pre všetkých ostatných zákazníkov je pritom len 1 € mesačne, čo je suma mnohonásobne nižšia, ako bežná platená odborná pomoc.
„Na našej linke technickej pomoci sa často stretávame s tým, že zákazníci sa na nás obracajú nielen s otázkami ohľadom internetu, televízie či telefonovania, ale aj s problémami so svojím počítačom, tabletom alebo aplikáciami. Hľadali sme riešenie, ako im čo najlepšie pomôcť a preto sme pre nich pripravili profesionálnu poradenskú službu Hurican online asistent, ktorú môžu využívať za výnimočne nízku cenu alebo dokonca zadarmo“, uvádza novinku Sandra Plišková, vedúca oddelenia produktového manažmentu v Slovanete a dodáva: „Naším cieľom je maximálna starostlivosť o zákazníkov a verím, že nový benefit mnohým pomôže v situáciách, keď to budú najviac potrebovať“.
Odkazy:
• Internetová stránka služby Hurican online asistent
itel.sk
|