V Orangeu aj zákazníci predplatených kariet si volajú navzájom zadarmo
Zákazníci Orangeu oceňujú možnosť volať si navzájom zadarmo, čoho dôkazom je aj pokračujúci enormný záujem zákazníkov o takýto spôsob komunikácie. Stovky zákazníkov denne sa rozhodujú zvýhodniť si svoju komunikáciu s blízkymi aktiváciou benefitu, vďaka ktorému si volajú navzájom zadarmo. Dnes si navzájom zadarmo volá viac ako 300 000 zákazníkov Orangeu, z čoho takmer 30% sú zákazníci predplatených služieb.
Zákazníci Orangeu môžu vzájomné bezplatné volania získať len tak, bez akejkoľvek viazanosti, resp. zmeny svojho paušálu alebo dodatočných poplatkov. Stačí, ak má niekto paušál s mesačným poplatkom aspoň 20 €. Automaticky získava možnosť vytvoriť so štyrmi svojimi blízkymi skupinu, v rámci ktorej si môžu všetci navzájom volať zadarmo bez akýchkoľvek obmedzení. Členmi skupiny na vzájomné bezplatné volania môžu byť aj zákazníci predplatených služieb, vďaka čomu si aj zákazníci s Prima kartou môžu užívať bez ohľadu na výšku kreditu neobmedzené volania.
Najviac skupín má 5 členov
Práve 5 členov je maximálny počet, ktorý môže mať jedna skupina, v rámci ktorej si zákazníci môže telefonovať krížom krážom navzájom zadarmo. Najobľúbenejšie sú práve päťčlenné skupiny, je ich až 56,8 %. Na druhom mieste sú štvorčlenné skupiny, tých je 21% a takmer 14% tvoria trojčlenné zoskupenia, v rámci ktorých si jednotliví členovia volajú navzájom zadarmo. Dvojčlenných skupín je momentálne najmenej, len 8%.
Viac ako polovica zákazníkov si aktivovala benefit cez zákaznícku zónu
Zákazníci si môžu skupiny pre vzájomné bezplatné volania vytvárať jednoducho: prostredníctvom SMS správy, pomocou mobilnej aplikácie Orange Go, na webe Orangeu, telefonicky na čísle 969 či osobne v predajniach Orangeu.
itel.sk
|