O2 prináša pre firemných zákazníkov novú bezplatnú službu pod názvom Analýza spotreby. Prostredníctvom nej získavajú zákazníci kvalitatívne nový pohľad na štruktúru telekomunikačných nákladov oproti klasickému „Podrobnému výpisu hovorov“. Miesto hrubých informácii prináša Analýza spotreby zrozumiteľný prehľad za celú firmu, ako aj rýchly prístup k detailom. Aplikácia okrem iného prehľadne rozdeľuje náklady spojené s využívaním telekomunikačných služieb na súkromné a firemné účely a umožňuje tak efektívne nastavenie a riadenie vnútorných pravidiel firmy o využívaní mobilných telefónov. Služba je určená pre väčšie firmy a dostupná pre zákazníkov od 3 SIM kariet s platbou na faktúru.
„Podľa posledného prieskumu ušetria firemní zákazníci prechodom do O2 v priemere viac ako tretinu nákladov na komunikáciu. S novou službou Analýzy spotreby získavajú nad nákladmi detailný prehľad a zároveň aj nástroj na ďalšiu optimalizáciu telekomunikačných služieb,“ uviedla hovorkyňa O2 Martina Jamrichová.
Online aplikácia Analýzy spotreby umožňuje:
*Inteligentné rozdelenie telekomunikačných nákladov na súkromné a firemné, bez potreby nastavovania majiteľa telefónnych čísel
*Vytváranie štruktúr podľa potreby firmy (fakturačný profil a nákladové strediská)
*Rozdelenie a priraďovanie nákladov jednotlivým užívateľom, nákladovým strediskám a fakturačným profilom
*Pohľad na náklady v absolútnych hodnotách (minúty/SMS/MMS/MB) a zároveň aj vo finančnom vyjadrení po zohľadnení všetkých zliav a bonusov
*Reporty, štatistiky a vizualizácie podľa potrieb s rýchlou možnosťou sledovania výkyvov
*Súhrnný manažérsky report, ktorý poskytuje prehľad o využívaní telekomunikačných služieb v rámci firmy s odporúčaniami na optimalizáciu na úrovni celej firmy
Z posledného prieskumu agentúry Ipsos, ktorého zadávateľom bola spoločnosť O2 Slovakia, vyplýva, že firemní zákazníci ušetrili prechodom do O2 priemerne až 37% nákladov. 80% dopytovaných zákazníkov deklarovalo úsporu, 12% sa nevedelo vyjadriť a len 8% platí približne rovnako alebo viac. Podľa agentúry Ipsos sú firemní zákazníci O2 najspokojnejšími na trhu a okrem úspory vnímajú aj benefity neviazanosti a férového prístupu. Až 72% zákazníkov by odporučilo svojho operátora známym a obchodným partnerom.